Managed Voip

Managed VoIP

Wilt u uw telefonie efficiënter en flexibeler inrichten? Elcanet levert een VoIP telefooncentrale, waardoor tegen de scherpst mogelijke tarieven gebeld kan worden. Zowel vaste- als draagbare telefoons kunnen worden aangesloten. Ook kunt u met bepaalde software via een computer telefoneren. U kunt hiermee uw huidige dure ISDN lijnen opzeggen en voordelig bellen via internet!

In het kort biedt de VOIP telefonie oplossing onderstaande mogelijkheden:

  • Automatische gespreksopname
  • Fax naar email
  • Presentatielijst
  • Wachtmuziek
  • Dag en nachtstand
  • Gesprekverslag
  • Voicemail naar email
  • Nummer herkenning 
voipk

 Enkele voordelen van VoIP;

Telefoons aansluiten

U kunt zoveel telefoons aansluiten als u wilt mits dit binnen uw contract valt, op welke locatie dan ook, mits u over een internetverbinding beschikt.

Bellen binnen en buiten uw bedrijf

U belt gratis naar een andere telefoon die is aangesloten op uw telefooncentrale, ook al bevindt deze zich op een andere locatie. Tevens belt u gratis naar bedrijven die ook op het platform zijn aangesloten. Voor overige vaste, mobiele en internationale nummers betaalt u een voordelig tarief dat per seconde wordt afgerekend.

Huidige nummers hergebruiken

Uw huidige nummers kunt u hergebruiken door deze te porteren. Wij kunnen ook nieuwe nummers voor u activeren. U kunt zelfs een buitenlands telefoonnummer op uw telefoons laten binnenkomen. Bijvoorbeeld een Belgisch nummer als u ook zaken doet in België.

Mogelijkheid tot gespreksopname

Ieder gesprek kan automatisch worden opgenomen en kan op een later tijdstip worden afgeluisterd. Op deze manier kunnen zelfs gesprekken van jaren geleden eenvoudig en snel worden teruggevonden.

Presentielijst

Iedere gebruiker van het systeem kan van elkaar zien wie er telefoneert of wie bijvoorbeeld niet gestoord wil worden. Deze functionaliteit is niet locatiegebonden; iedereen kan zich erop aansluiten. Zelfs als iemand zich aan de andere kant van de wereld bevindt.

Meerdere telefoons over laten gaan

Na werktijd zijn er soms nog mensen op kantoor, terwijl de standaard meegeleverde antwoordapparaat functie aanstaat. In zo’n geval kunnen alle aangesloten toestellen overgaan, zodat er wellicht toch iemand op kan nemen. Op deze manier kunnen gedurende de dag verschillende scenario’s worden geconfigureerd.

Nummercatch

Uw medewerkers kunnen efficiënter werken door nummers te bellen via één muisklik vanuit bijvoorbeeld het internet. U klikt op het nummer, neemt de hoorn op en vervolgens wordt het nummer gebeld.

Uitbreiding

Als uw organisatie groeit, kunt u eenvoudig uitbreiden. Er hoeven geen nieuwe lijnen besteld te worden, een telefoontje is voldoende en uw abonnement wordt op afstand uitgebreid.

Share

Voip
Wij bieden u IP telefonie aan tegen gunstige prijzen. Lees meer...

service icon firewall
Hoe is het gesteld met onze veiligheid ?
Lees meer...

service icon cloud
Wat is die Cloud nou eigenlijk en wat doen we ermee ? Lees meer...

service icon support
Hoe maak ik een Support ticket aan ? Lees meer...

service icon mail
Onze uitgekiende back up strategie!
Lees meer...